SEO – optimizavimas, optimizacija paieškos sistemoms
SEO – angliškai Search Engine Optimization arba lietuviškai optimizavimas ar optimizacija paieškos sistemoms, tai procesas kurio metu siekiama didinti tikslinį lankytojų srautą iš “nemokamų” , organinių, natūralių šaltinių arba kitaip tariant tai tinklapio, elektroninės parduotuvės, pritaikymas paieškos sistemoms tokioms kaip Google, Yahoo, Bing, Yandex, Rambler, ir kitoms siekiant aukščiausių reitingų, aukščiausios pozicijos, paieškos sistemų rezultatuose.
SEO, optimizavimo tikslas = verslo tikslas
Kiekvienos internetinės parduotuvės, internetinės svetainės tikslas, kaip ir verslo tikslas pritraukti kuo daugiau lankytojų t.y. klientų. Būdų tam yra įvairiausių – mokama reklama paieškos sistemose tokia kaip google adwords ar Yahoo, Bing Ads, reklama socialiniuose tinkluose, reklama youtube ar kitose medijose.
Visa tai yra rinkodaros strategijos dalis ir profesionalūs marketingo specialistai, analizuodami rinkos pokyčius, tendencijas paskirsto reklamos biudžetą tinkama linkme. Tačiau be mokamų kanalų, bene svarbiausią vaidmenį vaidina paieškos sistemos reitingai, Google reitingai t.y. kelintoje vietoje pagal pasirinktą raktinį žodį tinklapis ar elektroninė parduotuvė atvaizduojami paieškos lange.
SEO optimizavimas tai frazė kuri jau nestebina verslininko ypač nusprendusio investuoti į e verslą, atidaryti internetinę parduotuvę ar tiesiog pritraukti daugiau klientų naudojantis internetine svetaine. Ar verta į tai investuoti ir kiek? Klausimas kuris gali būti pakankamai sunkus verslininkui, įmonės vadovui. Apsispręsti ar mokėti už paspaudimus ar investuoti į SEO optimizavimą gali padėti statistika. Ar žinote, kad vidutiniškai tik 1,9%interneto vartotojų paspaudžia ant reklaminio skelbimo nuorodos t.y. tik 2 žmonės iš šimto pamate Jūsų skelbimo nuorodą, aplanko Jūsų tinklalapį
Internete galima rasti daug statistikos, ji šiek tiek skiriasi, tačiau tendencija ta pati. Statistika rodo, kad apie 64% lankytojų labiausiai pasitiki organine paieška ir net 75% interneto vartotojų neaplanko antro paieškos rezultatų puslapio. Mokamų reklamų vengia ten 70% interneto vartotoju.
Apie 68% visų paspaudimų susirenka pirmos 5 pozicijos atvaizduojamos google paieškos sistemos organinėje paieškoje ir net 92% paieškos srauto paspaudimų tenka pirmam puslapiui, pirmoms 10 pozicijų paieškos sistemoje.
Mūsų tikslas, kad Jūsų internetinė parduotuvė ir Jūsų produktai būtų pirmame Google paieškos puslapyje ir pirmame rezultatų penketuke.
“The best place to hide a dead body is page two of Google
seo wisdom
SEO paslaugos
DOLORE MAGNA ALIQUA. UT ENIM AD MINIM VENIAM, QUIS NOSTRUD EXERCITATION ULLAMCO LABORIS NISI UT ALIQUIP.
NAUJAUSI STRAIPSNIAI
PAIEŠKOS SISTEMŲ ALGORITMAI NUOLAT KEIČIASI, JIE ATNAUJINAMI, TOBULINAMI ORIENTUOJANT JUOS Į INDIVIDUALŲ VARTOTOJĄ SIEKIANT PATEIKTI JIEMS TINKAMIAUSIĄ ATSAKYMĄ Į JŲ UŽKLAUSAS
Mes stengiamės judėti kartu su paieškos sistemomis, naujausi straipsniai, analitika tai mūsų kasdienybė
Susipažinkite: visagalis SEO
SEO – tai tinklapių optimizavimas paieškos sistemoms. Jį apima raktinių žodžių analizė bei vidinis ir išorinis SEO. Trumpai apie kiekvieną: raktiniai žodžiai, vidinis SEO, išorinis SEO
Internetinės parduotuvės: nuo istorijos iki šiandienos perspektyvų
Kaip internetinės parduotuvės atėjo į Lietuvą, ir kokia jų perspektyva šiandien? Pirmosios svetainės, siūliusios prekybą virtualioje erdvėje.
Kodėl internetinių parduotuvių kūrimas turi būti patikėtas profesionalams?
Kodėl interneto svetainių kūrimas turi būti perduotas į patikimas rankas? Taupote laiką ir pinigus, patrauklus dizainas, vartotojų elgsenos analizė.
Prekių nuotraukos ir jų pritaikymas elektroninėms parduotuvėms
Elektroninės parduotuvės sėkmę lemia ne tik puikus programuotojų bei dizainerių darbas, bet ir turinio pateikimas, prekių vizualizacijos. Kad jūsų prekės trauktų puslapio lankytojų akį, turite pasirūpinti kokybiškomis, profesionaliomis bei kūrybiškomis jų nuotraukomis.
Kodėl verslui svarbus prekių fotografavimas?
Fotografavimas turi nemažą įtaką didinant pardavimus, pritraukiant naujų klientų ir įvedant prekių ženklus į rinką. Kaip produktų fotografiją paversti veikiančiu rinkodaros įrankiu?
Prekių fotografavimas internetinėms parduotuvėms
Kad jūsų internetinė parduotuvė neatsiliktų nuo šiuolaikinių madų ir žengtų koja kojon su populiariausiais ir inovatyviausiais vizualinio turinio perteikimo sprendimais, būtina savo asortimento nuotraukas atnaujinti bent kas metus. Kaip tam pasiruošti?
Turite klausimų?
REIKIA PAGALBOS REALIZUOJANT JŪSŲ IDĖJAS?