Prekių fotografavimas internetinėms parduotuvėms
Prekių fotografavimas | UAB “Flexibility”
Jau nuo pat pirmųjų reklamų ir viešųjų ryšių bei rinkodaros kampanijų atsirado tendencija visą pardavimams skatinti skirtą turinį pateikti kaip įmanoma vizualiai gražiau, patraukliau. Palaipsniui tai suformavo vartotojų įprotį „pirkti akimis“ ir pirmenybę teikti gaminiams, kurių pardavėjai pasistengė juos apipavidalinti dailiai, estetiškai, įsimintinai. Todėl be galo populiaria paslauga tapo daiktų fotografija, kuomet internetinė parduotuvė samdo savo srities specialistų komandą, galinčią pasirūpinti, jog į tinklapį keliamos nuotraukos būtų kokybiškos ir paruoštos pagal potencialaus kliento poreikius. Kad jūsų internetinė parduotuvė neatsiliktų nuo šiuolaikinių madų ir žengtų koja kojon su populiariausiais ir inovatyviausiais vizualinio turinio perteikimo sprendimais, būtina savo asortimento nuotraukas atnaujinti bent kas metus. Kaip tam pasiruošti?
Fotografų atranka
Pirmasis žingsnis, vedantis kokybiškų ir profesionalių prekių nuotraukų link – patyręs, savo darbą išmanantis specialistas. Turėtumėte suvokti, kad vien gero fotoaparato ir gebėjimo juo naudotis tikrai nepakanka – tokie žmonės turi būti meniški, jausti, kuo gyvena kiekvienas klientas, o jų nuotraukos privalo pasakoti istoriją ir neleisti nuo jų atplėšti akių. Kad pavyktų rasti tikrą meistrą, rekomenduojama paieškoti jus žavinčių panašios tematikos ar tokių pat prekių nuotraukų ir pasidomėti, kokie fotografai dirbo su šiais projektais. Taip būsite tikri, kad jūsų samdomas specialistas turi patirties šioje srityje ir pateisins jūsų lūkesčius.
Idėjos generavimas
Jei norite, kad jūsų internetinė parduotuvė atrodytų išties patraukliai ir išsiskirtų iš kitų, būtina idėja, koncepcija. Ją galite gvildenti drauge su pasirinktu fotografu, tačiau tam, kad nuotraukos atskleistų geriausias siūlomų prekių savybes, būtinas ir jūsų indėlis. Papasakokite fotografui apie savo veiklą, viziją, vertybes, kuo esate ypatingi – tai padės užvesti kūrybinį procesą ir sugalvoti geriausiai jūsų veiklą atspindinčią fotosesijos idėją.
Darbas studijoje
Geriausia, jei dirbant studijoje dalyvaus ir internetinės parduotuvės kūrėjai bei verslo savininkai. Jie ne tik padės paruošti daiktus fotografavimui, bet ir galės pateikti savo minčių, kaip dirbti geriau, efektyviau, galbūt į procesą pažvelgs naujais kampais. Žinoma, pernelyg kištis į fotografo darbą nereikėtų, tačiau turėkite omenyje, kad profesionalios prekių nuotraukos – tai ne tik fotografavimas baltame fone, – tai gebėjimas matyti giliau, įžvelgti pačią daikto esmę ir ją perteikti neeiliniu, dėmesį atkreipiančiu būdu. Tik tokios nuotraukos padės išsiskirti iš minios ir internetinę parduotuvę paversti vieta, kur lankytojai ne tik ieškos sau reikiamų prekių, bet ir norės jomis dalintis, parodyti draugams, artimiesiems. Na, o tokie veiksmai tikrai garantuos didesnį lankytojų skaičių bei pasisekimą.