Prekių nuotraukos ir jų pritaikymas elektroninėms parduotuvėms

Prekių nuotraukos | UAB “Flexibility”

Kuriant elektroninę parduotuvę labai svarbu atsižvelgti į kiekvieną detalę. Sėkmę lemia ne tik puikus programuotojų bei dizainerių darbas, bet ir turinio pateikimas, prekių vizualizacijos. Pastarosioms reikalingas ypatingas dėmesys – juk šiandieninėje visuomenėje galutinį vartotojo sprendimą lemia ne racionalūs faktoriai, o emocija, kurią sukurti padeda pirmasis įspūdis. Kad jūsų prekės trauktų puslapio lankytojų akį, turite pasirūpinti kokybiškomis, profesionaliomis bei kūrybiškomis jų nuotraukomis. Na, o kad jos ne tik skatintų pirkti, bet ir padėtų puslapiui veikti funkcionaliai, būtina bent kiek nusimanyti, koks nuotraukų redagavimas yra būtinas, kad jis veiktų sklandžiai ir atitiktų visus SEO reikalavimus.

Nuotraukos dydis ir jo sąsaja su svetainės užkrovimo greičiu

Kadangi elektroninė parduotuvė turi sudėtingesnę sistemą nei įprasti, reprezentaciniai puslapiai ar tinklaraščiai, pernelyg daug sverianti informacija ar nesugebėjimas jos apdoroti gali ženkliai prailginti svetainės krovimo greitį. Nustatyta, kad tinklapis negali krautis ilgiau nei 5 sekundes – kitu atveju galite ne tik atbaidyti lankytojus, bet ir mažinti internetinės parduotuvės autoritetą, pakenkti tikslingai SEO optimizacijai.
Svetainės užkrovimo greitis yra kritiškai svarbus norint pritraukti naujų klientų. Jei jis yra pernelyg ilgas, atmetimo rodiklis į elektroninę parduotuvę gali pakilti net iki 50 %. Pabandykite įsivaizduoti, kiek potencialių klientų prarastumėte dėl tokio, atrodytų, neesminio svetainės kūrimo žingsnio… Pagrindinė priežastis, dėl kurios puslapis kraunasi itin ilgai – jame esantys failai. Ypač daug vietos užima nuotraukos, kurių elektroninėse parduotuvėse itin gausu. Kad ši problema būtų sutvarkyta, būtinas tinkamas nuotraukų redagavimas. Kas į jį įeina?
Nuotraukų dydis. Kad paruoštumėte nuotraukas kėlimui į internetinę parduotuvę, sumažinkite jų dydį ir pakeiskite matmenis. Optimalus nuotraukos dydis, skirtas naudoti internete – 700×600, o pats failas turi užimti ne daugiau nei 1 MB. Jei ketinate papildomai uždėti rėmelį, iškart pagalvokite apie tai, kad ir jis tilptų į ekraną.
Nuotraukų formatas. Jei pasirinksite tinkamą formatą, nuotraukos dydis bus mažesnis ir tai padės garantuoti aukštą turinio kokybę. Dažniausiai naudojami nuotraukų formatai – PNG ir JPG.

Kodėl geriau nenaudoti nuotraukų iš interneto?

Kad ir kaip norėtųsi į rinką kuo greičiau paleisti naujai atsidariusią elektroninę parduotuvę, geriau to nedarykite, jei dar neturite profesionalių prekių nuotraukų. Bandydami naudoti nuotraukas, kurias atsisiuntėte iš interneto, didinate tikimybę, kad dėl jų nukentės svetainės turinio kokybė, Google jas indeksuos kaip plagiatą, o žmonės jau seniai atskiria, kurios nuotraukos yra pačių puslapio kūrėjų, ir kurios – skolintos. Be to, įkėlus bet kokio tipo nuotrauką, svarbu ją patikrinti: gali būti, jog ji iš pažiūros atrodo gerai, tačiau ją padidinus, nukenčia kokybė. Kad tokios klaidos negadintų jūsų elektroninės parduotuvės įvaizdžio, pasistenkite, kad būtų kuo greičiau atliktas nuotraukų redagavimas, kuris pritaikys jas pagal visus reikiamus standartus.

By | 2017-08-22T17:52:46+00:00 August 22nd, 2017|Prekių fotografavimas|