SEO optimizavimas – kelias į paieškos sistemų viršūnę

SEO optimizavimas | UAB “Flexibility”

Šiandien internetas tapo ne tik komunikacijos, darbo ar žaidimų įrankiu – jame galima sutalpinti visą savo gyvenimą: leisti laisvalaikį, sportuoti, ieškoti antros pusės ir pan. Tačiau tikra revoliucija tapo galimybė kurti elektroninį verslą, leidžiantį žmonėms visame pasaulyje apsipirkinėti nė neišėjus iš namų. Tai patogu ne tik klientams: ne paslaptis, kad patalpų nuoma, darbuotojų išlaikymas ir nuolatinis asortimento atnaujinimas, užtikrinantis, jog patalpos nebus tuščios, reikalauja didelių išlaidų. Tuo tarpu elektroninė parduotuvė gali tapti puikiu būdu išbandyti siūlomų prekių populiarumą ir greičiau reaguoti į rinkoje vyraujančias naujoves nerizikuojant visu turimu kapitalu. Vis dėlto, norint sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę, vien šaunios idėjos ir patrauklios svetainės nepakanka. Kadangi elektroniniai verslai kuriasi kasdien, sunku tapti matomais didžiuliame informacijos sraute, vyraujančiame paieškos sistemose. Vienas efektyviausių, pigiausių ir tikslinę auditoriją pritraukti galinčių padėti būdų – SEO optimizavimas.

SEO optimizacija – kas tai?

SEO optimizavimas – tai svetainės pritaikymas paieškos sistemoms. Pritaikius tikslingą SEO metodologiją ir atlikus reikiamus veiksmus, jūsų internetinė parduotuvė gali atsidurti pirmuosiuose Google, Yandex, Bingo, Yahoo ar kitų paieškos sistemų puslapiuose. Tai reiškia, kad vartotojams ieškant prekės, pagal jos pavadinimą ar tam tikrus raktinius žodžius, jūsų svetainė bus rodoma viena pirmųjų.

SEO optimizavimo nauda

Žinomumo didinimas. Viena svarbiausių priežasčių, dėl kurios jau kuriant naują elektroninę parduotuvę reikėtų pagalvoti apie SEO optimizaciją – jūsų žinomumo didinimas. Nors jį pasiekti galite ir per kitus kanalus, tokius kaip reklama įvairiose žiniasklaidos priemonėse, partizaninė rinkodara ir pan., turėkite omenyje, kad tokia veikla kainuoja daug, pasiekia labai mažą dalį tikslinės auditorijos ir yra trumpalaikė. SEO optimizacija naudinga tuo, jog į jūsų elektroninę parduotuvę nukreipiami jau suinteresuoti lankytojai, o darbas su svetaine ir periodiška jos priežiūra gali užtikrinti, kad pirmuosiuose paieškos rezultatuose būsite nuolat.
Geresni pardavimai. Internetinių parduotuvių optimizavimas paieškos sistemoms naudingas ir tuo, kad gali ženkliai padidinti pardavimus. Didžioji dalis elektroninėje erdvėje apsiperkančių vartotojų informacijos apie dominančias prekes ieško pagal jų pavadinimą, tipą, rūšį, kategorijas ir pan. Atrinkus visas šias specifikacijas apimančius raktinius žodžius ir pagal juos iškėlus puslapį į viršų, būsite tikri, kad jūsų svetainę lanko potencialūs klientai, kurie joje ketina atlikti konkrečius veiksmus.
Tolimesni reklamos veiksmai. Kadangi SEO optimizacija leidžia surinkti tikslinę, jūsų prekių ieškančią vartotojų auditoriją, tai labai padeda planuojant kitus Google reklamos veiksmus, pavyzdžiui, pakartotinę rinkodarą (angl. retargeting). Šis įrankis padeda pasiekti svetainėje jau apsilankiusius vartotojus ir paskatinti juos įsigyti jūsų siūlomas prekes. Tai itin efektyvus, taip pat daug lėšų nereikalaujantis reklamos būdas, kuris padeda išlaikyti nuolatinius klientus ir didinti pardavimus tarp lankytojų, kurie bent kartą jau domėjosi jūsų veikla.

By | 2017-08-22T17:50:59+00:00 August 22nd, 2017|SEO|