Pagrindinės SEO optimizacijos klaidos kuriant elektroninę parduotuvę
SEO optimizacija | UAB “Flexibility”
Elektroninis verslas šiuo metu išgyvena tikrą apogėjų – vis daugėja įmonių, kurios nė nesivargina įsteiginėti fizinių parduotuvių ir savo idėjas plėtoja pasitelkdami visagalio interneto pagalbą. Būtent todėl tampa sunku būti pastebėtam tokioje elektroninių parduotuvių gausoje, o jau pradedant kurti naują svetainę ir formuoti asortimentą, būtina dirbti su SEO optimizacija paieškos tinklams. Tikslingi SEO žingsniai gali padėti pakilti į Google aukštumas ir sulaukti daugiau lankytojų bei generuoti didesnius pardavimus. Ir nors šiandien daug kur kalbama apie tai, kaip optimizuoti svetainę pagal SEO metodologiją, vertėtų aptarti, kokias didžiausias klaidas daro elektroninio verslo kūrėjai, bandantys vadovautis SEO optimizacijos instrukcijomis.
Prekių ir produktų aprašymai
Prekių ir produktų aprašymai – vienas geriausių būdų kurti unikalų SEO turinį. Jame galite panaudoti raktinius žodžius, pagal kuriuos jūsų ieško potencialūs klientai. Deja, daugelyje internetinių parduotuvių pastebima tendencija jų visiškai neaprašyti arba pateikti pagrindines specifikacijas, kurias nurodo pats gamintojas. Tai – didžiulė klaida. Jei į svetainę talpinsite identišką, gamintojo pateiktą turinį, galite būti tikri, kad jis vyraus ir kitose internetinėse parduotuvėse, siūlančiose tą pačią prekę. Taigi, Google robotai jį indeksuos kaip nukopijuotą ir tai tikrai nepadės pakilti į paieškos sistemų viršų. Be to, produktų aprašymai siūlomas prekes daro patrauklesnes, išskiria jas iš minios, skatina pirkti. Tad negailėkite savo laiko ir kiekvienai prekei sukurkite po unikalų kelių sakinių aprašymą.
Raktiniai žodžiai – visur
Kadangi norint atlikti kokybišką SEO optimizaciją tiesiog neįmanoma išsiversti be raktinių žodžių analizės, pasistenkite, kad šis darbas nenueitų veltui, o raktinės frazės būtų naudojamos visame puslapio turinyje. Tai meta antraštė, paveikslėlių žymos, tekstų antraštės, kategorijų, produktų aprašymai, tinklaraščio įrašai ir t. t. Tik nedarykite klaidos ir nenustatinėkite raktinių žodžių pagal savo intuiciją – gali būti, kad jūsų potencialūs klientai siūlomų prekių ieško naudodami visai kitus žodžius ar linksnius, nei jums atrodė iki šiol.
Besikartojantis turinys
Dar viena klaida, kurią dažnai daro internetinių parduotuvių kūrėjai – analogiškas svetainės turinys. Pavyzdžiui, vienodi prekių pavadinimai, meta antraštės, meta, produktų aprašymai ir pan. Suprantama, kad turint gausybę panašių prekių, lengviausias kelias – jas pavadinti vienodai ir naudoti tuos pačius tekstus, – tačiau gerai pagalvokite, ar tikrai norite eiti pačiu paprasčiausiu keliu… Jei svetainėje vyraus identiški tekstai, jie gali pradėti konkuruoti tarpusavyje, o juk pagrindinė SEO esmė – visos svetainės, o ne atskirų jos dalių iškėlimas į viršų bei lyderiavimas organinėje paieškoje.
Prekių įvertinimai
Beveik 70 proc. internete apsipirkinėjančių žmonių pirmiausia ieško atsiliepimų iš ją jau įsigijusių asmenų. Nors tokia praktika itin populiari e. komercijos milžinų, tokių kaip „eBay“ ar „Amazon“, Lietuvoje ši tendencija dar netapo tokia populiari. Vis dėlto rekomenduojama į svetainę įdiegti įskiepį, raginantį klientus palikti atsiliepimus. Tai ne tik padės kitiems lankytojams apsispręsti įsigyti jūsų produktus, bet ir natūraliai kurs unikalų svetainės turinį, kuris kels jos reitingus bei padės SEO optimizacijai.