Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko pradėti?

Elektroninės parduotuvės | UAB “Flexibility”

elektronine parduotuve

Elektroninis verslas atvėrė kelius į kur kas platesnę rinką ir leidžia pasiekti dalį vartotojų, kuriuos įprastais reklamos būdais prisivilioti sunku. Visa tai lėmė spartų internetinių parduotuvių augimą, kuris turėjo įtakos ir tokio pobūdžio svetainių kūrimo poreikiui. Jei šiuo metu kaip tik ketinate pradėti darbą su programuotojais bei dizaineriais, kurie įgyvendins jūsų idėjas ir jas pavers į kokybišką bei akiai patrauklią elektroninę parduotuvę, siūlome geriau susipažinti su jos kūrimo principais, padėsiančiais atidžiau sekti su svetaine dirbsiančių specialistų veiksmus ir iš anksto apgalvoti svarbiausias detales.

Domeno registravimas

Bene pirmasis dalykas, į kurį turite atsižvelgti kurdami elektroninę parduotuvę – domeno registravimas. Nors šis darbas ir nėra labai sudėtingas, jis reikalauja kūrybiškumo. Geriausia, jei domenas lengvai įsimenamas, originalus ir nesudėtingai ištariamas. Idealu, jei į jo pavadinimą pavyksta įkomponuoti ir pagrindinius raktinius žodžius – taip domeno registravimas atlieka ir SEO funkcijas. Susitaikykite su mintimi, kad jūsų sukurtas svetainės domenas gali būti jau užimtas, todėl turėkite keletą variantų – taip išvengsite streso, kuris apima, kuomet sužinote, jog taip ilgai kurtas pavadinimas negali būti registruojamas.

Logotipo kūrimas

Logotipo kūrimas – itin svarbus procesas, nuo kurio priklauso jūsų internetinės parduotuvės atpažįstamumas ir tolimesnis brandingas. Kuriant logotipą rekomenduojama rinktis ne tik tai, kas jums atrodo artima ir gražu, o remtis potencialių klientų nuomone bei atlikti trumpą apklausą, kuria vadovaujantis galėsite įgyvendinti įvairias korekcijas bei būti tikri, kad jūsų logotipas traukia akį, yra įsimenamas bei greitai nepabosta. Tai savybės, kurios garantuos žinomumą ir matomumą rinkoje.

Elektroninės parduotuvės dizainas

Elektroninės parduotuvės dizainas – tarsi drabužiai – yra atsakingas už pirmąjį įspūdį. Kad ir kokią puikią prekę siūlytumėte, pasirinkę atgyvenusį, nepatrauklų dizainą, galite sulaukti nemažo atmetimo rodiklio. Turėkite omenyje, kad dizainas apima ne tik dailų pagrindinį puslapį – jį kuriant būtina vartotojų elgsenos analizė, kuri padės sukurti call to action mygtukus ir juos patalpinti matomiausiose vietose. Tokia analizė taip pat padės atrinkti geriausią prekių išdėstymą bei kitus akcentus, nuo kurių priklausys funkcionalus ir kokybiškas elektroninės parduotuvės dizainas.

Apmokėjimo moduliai

Elektroninės parduotuvės kūrimas – išties sudėtingas procesas, kuriam labai svarbi kiekviena detalė. Net jei turite nepriekaištingą dizainą, logotipą ir puikų domeną, negalite suklysti ir tolimesniuose žingsniuose, todėl turite gerai apgalvoti, kokią apmokėjimo sistemą taikysite. Ji turi būti patogi, apimti tikslinės auditorijos poreikius ir pernelyg neapkrauti jūsų turinio valdymo sistemos. Dažniausiai naudojami apmokėjimo moduliai: kreditinės, debetinės kortelės, PayPal ir Banklink (bankinė operacija, kuomet apmokėjimas yra fiksuojamas automatiškai, iškart po pavedimo).

Prekių pristatymas

Ieškodami kurjerių, su kuriais bendradarbiausite prekių pristatymo klausimais, nesiremkite žemiausios kainos principu. Jei tokia įmonė dirbs neefektyviai, ilgainiui galite prarasti savo klientus, todėl verslas patirs didelių nuostolių. Rinkitės patikimas, visoje šalyje žinomas ir greitu pristatymu bei operatyviu problemų sprendimu pasižyminčias kurjerių paslaugas.

By | 2017-08-22T17:59:10+00:00 August 21st, 2017|Internetinių parduotuvių kūrimas|