Autsorsingas – paslauga, be kurios neišsiverčia joks šiandieninis verslas

Autsorsingas | UAB “Flexibility”

Autsorsinga - įvairių veiklų, kurias paprastai atlieka samdomi darbuotojai, perdavimas tokias paslaugas teikiantiems šios srities specialistams

Pastaruoju metu įmonių vadovai ir savo verslą pradedantys asmenys vis dažniau susiduria su ne taip ir seniai į Lietuvos rinką atkeliavusia sąvoka „autsorsingas“. Tai įvairių veiklų, kurias paprastai atlieka samdomi darbuotojai, perdavimas tokias paslaugas teikiantiems šios srities specialistams. Bene populiariausios sritys, kuriose naudojamas autsorsingas – buhalterinė apskaita, skaitmeninė rinkodara, tekstų kūrimas, grafinis dizainas, programavimas ir, žinoma, internetinių parduotuvių kūrimas bei administravimas. Pastaroji paslauga ypač naudinga žmonėms, norintiems savo veiklą perkelti į didžiules auditorijas siūlančią elektroninę erdvę, bei turintiems verslo modelį, kuris yra nutaikytas į apsipirkinėjimą internetu.

Padeda sutelkti dėmesį į svarbiausius darbus

Internetinių parduotuvių kūrimas – tai vienas svarbiausių žingsnių elektroninio verslo sėkmės link, tačiau vien patrauklus dizainas ir patogus svetainės valdymas negali garantuoti, jog į ją iškart suplūs tūkstančiai susidomėjusių lankytojų. Tad idėjos autorius ir jo komanda turi nuosekliai dirbti ties komunikacija, finansų valdymu, prekių logistika, asortimento plėtimu, vardo žinomumo didinimu ir t. t. Turint tiek daug svarbių darbų bei atsakomybių, papildoma veikla, tokia kaip elektroninių parduotuvių administravimas, eikvoja brangų laiką, dėl to gali nukentėti aptarnavimo kokybė.
Autsorsingas – puikus būdas koncentruotis į sritis, kuriose sekasi geriausiai, ir kitus darbus patikėti profesionalams. Kompanijos, kurios kuria, administruoja ir analizuoja internetines parduotuves, žino, kokios sudedamosios dalys sudaro sklandžią visumą, todėl kryptingai siekia jūsų išsikeltų tikslų ir rūpinasi, kad puslapis veiktų nepriekaištingai. Skirtingai nei kitomis veiklomis apsikrovę darbuotojai, jūsų svetainę prižiūrintys specialistai nepamirš nė vienos užduoties, bus dėmesingi ir kas mėnesį teiks ataskaitas bei atliktų darbų santraukas. Taip galėsite sekti, kaip kinta svetainės lankomo rodikliai, kokius veiksmus lankytojai joje atlieka dažniausiai, kokios prekės sulaukia didžiausio susidomėjimo ir pan. Be viso to, bus užtikrintas tikslingas elektroninių parduotuvių administravimas, į kurį įeis tinklapio užkrovimo laiko, mokėjimų sistemų efektyvumo priežiūra bei patrauklaus, SEO reikalavimus atitinkančio turinio kūrimas.

Geresnis darbo našumas

Autsorsingas gali užtikrinti didesnį darbo našumą bei padėti sutaupyti. Nors svetainės priežiūros paslaugas teikiantys specialistai prie jūsų projekto praleidžia kur kas mažiau laiko nei pilnu etatu dirbantys samdomi darbuotojai, jūs nemokate už kavos, pietų pertraukėles, kasmetines atostogas ar nedarbingumo pažymas – mokate už aiškų ir apčiuopiamą rezultatą, todėl kaštai, skiriami internetinės parduotuvės priežiūrai, ženkliai sumažėja. Jei šiam darbui atlikti samdote ne fizinį asmenį, o įmonę, tikėtina, kad jūsų puslapį analizuoja bei tvarko ne vienas, o keli darbuotojai, kurie konsultuojasi su kitais komandos nariais. Tai reiškia, kad į užduotis žvelgiama iš skirtingų profesionalų požiūrio taškų, todėl jos išsprendžiamos greičiau, efektyviau.

By | 2017-08-22T17:59:37+00:00 August 21st, 2017|Elektroninė komercija|